Kim jesteśmy
Jesteśmy siecią przedszkoli i żłobków, która działa prężnie na terenie województw: małopolskiego, śląskiego i podkarpackiego. Od wielu lat przy współpracy z Rodzicami staramy się tworzyć miejsca przyjazne Dzieciom. Nasze placówki to miejsca pełne pasji i dobrych relacji. Zapraszamy do naszego Zespołu ambitne Osoby, chętne do działania w dynamicznej organizacji, która stwarza różnorodne możliwości rozwoju oraz udział w wielu inicjatywach podejmowanych przez sieć edukacyjną.
Poznaj nas bliżej: https://krainaodkrywcy.pl/
Poznaj nasze oferty pracy:
Przejmij odpowiedzialność za
• czynności opiekuńcze, tj. pomoc dziecku w skorzystaniu z posiłku, toalecie, przemieszczaniu się, organizacja czasu wolnego;
• pomoc dziecku w dotarciu do podmiotów realizujących na jego rzecz działania w zakresie zdrowotnym, rehabilitacyjnym
• towarzyszenie dziecku w trakcie zajęć w zastępstwie rodzica,
• pomoc dziecku w nauce i przyswojeniu umiejętności życiowych i społecznych.
Kogo poszukujemy
Nasze wymagania
Zapraszamy studentów chcących odbyć praktykę studencką z kierunków: pracownik socjalny, psychologia, pedagogika, logopedia, terapia zajęciowa.
Zapraszamy na stronę:
http://fundacjasustinae.org/
Nasze wymagania
“Young Power! Siła Młodych na krakowskim rynku pracy” to nowy program aktywizacji zawodowo-edukacyjnej Fundacji Sustinae skierowany do osób młodych do 29 r.ż., mieszkańców Krakowa, biernych zawodowo (tzw. młodzież NEET) lub pracujących, będących w trudnej sytuacji na rynku pracy. Nabór do programu rusza 1 listopada!
Kogo poszukujemy
Osoby w wieku 15-29 lat, zamieszkałe na terenie Krakowa:
1) bierne zawodowo lub bezrobotne niezarejestrowane w urzędzie pracy, w tym osoby z niepełnosprawnościami
2) pracujące, w trudnej sytuacji na rynku pracy (dotyczy tylko imigrantów, reemigrantów i osób odchodzących z rolnictwa)
Sprawdź swój zakres obowiązków
Celem projektu jest wzrost zatrudnienia i zmniejszenie barier związanych z wejściem na rynek pracy. Indywidualny i kompleksowy program oferuje: doradztwo zawodowe, szkolenia wraz z gwarantowanym stypendium szkoleniowym, staż zawodowy, wsparcie psychologa, pośrednictwo pracy, wsparcie asystenta osoby niepełnosprawnej, tłumacza języka migowego, tłumacza języka (w zależności od określonych potrzeb Uczestnika).
Our Expectations
From our Interns we expect to be proactive, innovative, eager to learn new things, open to ask questions and be available for at least 20 h per week.
From our Specialists we expect to be experienced in AP/AR/Treasury/Master Data/GL/Material Planning field. Usually on the top of that we also seek for experts that are fluent in one of European languages and English. We aim to hire candidates that appreciate our values especially our unique culture and atmosphere.
Who we are looking for
Currently we are looking for an Intern in Global International Audit Team and Finance Specialist, Accounts Payable Speaking Bulgarian language
Your future tasks
As an Intern you will have the unique opportunity to lead your own international audit project under supervision of our global experts.
As a Finance Specialist, Accounts Payable you will be responsible for booking invoices from our Bulgarian vendors and take care of timely processing of financial documents and executing payments in SAP system.
More about our offers you can find on our website: www.havikrakow.pl
Nasze wymagania
Poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie „Aktywuj Pracę”, skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.
Nasze wymagania – Programista
Nasze wymagania – Dostawca przesyłek Kraków, Wieliczka, Myślenice
Zakres obowiązków – Dostawca przesyłek Kraków, Wieliczka, Myślenice
Nasze wymagania – Pracownik Obsługi Klienta
Zakres obowiązków – Pracownik Obsługi Klienta
Nasze wymagania – Mechanik samochodowy
Zakres obowiązków – Mechanik samochodowy
Nasze wymagania – Kwalifikowany pracownik ochrony
Zakres obowiązków – Kwalifikowany pracownik ochrony
Nasze wymagania – Pracownik magazynowy
Zakres obowiązków – Pracownik magazynowy
Nasze wymagania
While some of our open positions require previous experience, there is a number of opportunities open for candidates willing to start their professional careers. Have a chat with us to understand the specific requirements. Details are always available at www.pepsicojobs.com At PepsiCo, equal opportunities exist for all and you can bring your whole self to work. What makes you unique, makes us better.
Kogo poszukujemy
Our Global Business Services (GBS) is a growing functions within PepsiCo. Currently, for our Krakow center we hire in HR, Talent Acquisition, Financial Planning, Financial Control, Sales and Marketing. We also have internship program First Gen. We are recruiting all year depending on current needs.
Zakres obowiązków
Join the career fair web chat, and ask us about specific roles that might be a good fit for you. Detailed information about our open positions are also available at www.pepsicojobs.com.
Nasze wymagania
Potrafisz odnaleźć się w dynamicznym środowisku? Jesteś ambitny oraz gotowy na angażującą, ale i pełną wyzwań pracę? Z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole!
Poza wymaganiami uzależnionymi od stanowiska i działu, to co jest dla nas niezwykle istotne to bardzo dobry poziom języka angielskiego.
Kogo poszukujemy
Poszukujemy osób o zróżnicowanym profilu zawodowym – począwszy od stanowisk produkcyjnych, poprzez wykwalifikowanych inżynierów, aż po funkcje biznesowe. Zapraszamy zarówno absolwentów szkół technicznych, jak również studentów kierunków ekonomicznych, informatycznych, filologii i zarządzania.
Sprawdź swój zakres obowiązków
Mimo iż na co dzień zajmujemy się nowymi technologiami, w ABB najważniejszy jest dla nas człowiek. Dlatego też wszyscy nasi pracownicy na początku roku ustalają ze swoimi managerami plan działania i dobierają do niego indywidualną ścieżkę rozwoju. W ABB to Ty planujesz swoją karierę – my stwarzamy Ci warunki, by pomóc Ci zrealizować ten plan.
Konkretny zakres obowiązków jest uzależniony od poziomu stanowiska oraz działu, do którego aplikujesz. Więcej szczegółów znajdzie na naszych stronach.
Nasze wymagania – Junior Procurement Specialist
• Proficient English (B2) required
• Proficient additional language would be a strong plus
• 1 year of experience in purchasing/ buyer related position preferred
• Hands- on experience working with SAP (purchasing module) would be a strong plus
• Proactive way of working / flexibility/ team work spirit
• Experience working in shared services environment would be a strong plus
• Advanced Excel skills would be a plus
• Excellent written and verbal communication skills
Zakres obowiązków – Junior Procurement Specialist
• Support PR to PO process, track goods receipt, confirm delivery and conditions with suppliers
• Manage the day-to-day cooperation with a portfolio of international approved suppliers fulfilling the needs of both internal and external customer. You will implement Procurement Strategy by cooperation with Sourcing team
• Track goods received to verify appropriate delivery and ensure invoice processing
• Aligns supplier orders with customer requirements (based on Enterprise Resource Planning (ERP) or Standard Operating Procedures (SOP)/project requirements) in terms of content, quality, delivery, sustainability and price
• Conducts all Procurement activities for all goods and services in accordance with policies and procedures. Ensures Pro-Supply global supplier relationship management platform is kept updated as defined in Pro-Supply procedure
Nasze wymagania – GTS Operational Travel Specialist
• Experience of working in a corporate international environment (2-3 years), supporting customers and/or working with external vendors, ideally in Travel industry
• Excellent communication skills (oral and written)
• Fluent English and Polish language skills
• Ability to search for the right information, consolidate them and take right conclusions
• Interest in learning and exploring the business travel category and growing in a truly global environment
Zakres obowiązków – GTS Operational Travel Specialist
• Provide right answers to the end users’ queries around Travel operations according to the Team’s pre-defined KPIs and targets
• Handle the queries from ABB international travelers using Help Desk pre-defined knowledge database and standard process procedures. Search for information, consolidate information and summarize the knowledge to a distinct answer
• Handle the queries from ABB international travelers according to defined tools like ServiceNow
• Involved in mini projects in Operational Travel
• Regularly connect with Travelers, Vendors and Category Team Leader
• Take end to end ownership and responsibility of the resolution process
• Ensure a good collaboration within the service line and with all the stakeholders / Suppliers
Nasze wymagania – Accounts Payable Junior Specialist
• Minimum 6 months of experience in financial area or Bachelor’s or Master’s degree
• Previous experience in Accounts Payable or in Finance Shared Services for a global company as an asset
• Knowledge of Microsoft Office, especially Excel skills
• Experience with ERPs as a plus
• Very good in business English
• Good organizational and analytical skills
• Ability to work in teams and with deadlines
Zakres obowiązków – Accounts Payable Junior Specialist
• You process transactions such as internal or 3rd party supplier invoices in a timely and efficient manner
• You prepare and process weekly payments
• You support necessary activities to ensure accurate and timely reporting and analysis
• You support internal control testing and prepares relevant documentation
• You answer any queries received to maximize our customer satisfaction
• You collaborate with other teams in continuous improvement activities and initiatives focusing on delivering efficiency, transparency and standardization
• Living ABB’s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues, and the business
Nasze wymagania – Junior Project Assistant – internship
• Availability to work at least 20-30 hours in a week.
• Student of 3rd/4th year.
• High attention to details.
• Very good knowledge of Excel.
• Knowledge of MS Office.
• Fluent English.
• VBA in Excel – additional skill.
• PowerBI – additional skill.
• Analytical skills.
• Well organized/good organizational skills.
Zakres obowiązków – Junior Project Assistant – internship
• Checking quality of the data delivered by factories.
• Correspondence with data suppliers.
• Educating data suppliers.
• Updating documentation.
• Creating PowerBI reports.
• Maintaining SharePoint page.
Odwiedź naszą stronę i sprawdź nasze oferty pracy.
W zakładce Aplikuj znajduje się formularz rekrutacyjny. Można również znaleźć nas na Facebooku “NZS Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie” Po wypełnieniu formularza Wiceprzewodnicząca ds. HR – Małgorzata Łopata skontaktuje się z Tobą.
Nasze wymagania
Zakres obowiązków
Kontakt telefoniczny z klientami : przedłużanie umów lub obsługa infolinii przychodzącej. Udzielanie odpowiedzi w formie chatów lub mailowe rozpatrywanie reklamacji. Obsługa aplikacji komputerowych i systemów.
Kogo poszukujemy
Zmotywowani i nastawieni na cel, lubiący kontakt z klientem, komunikatywni, kreatywni.
Jeśli chcesz dołączyć do wystawców pobierz formularz, uzupełnij i prześlij na: abk@up.krakow.pl W razie pytań skontaktuj się z zespołem Akademickiego Biura Karier: tel.12 662 60 23
Nasze wymagania – Junior Specialist Customer Service with French
Zakres obowiązków – Junior Specialist Customer Service with French
Nasze wymagania – Accountant PtP
Zakres obowiązków – Accountant PtP
Nasze wymagania – Intern OTC
Zakres obowiązków – Intern OTC
Complies with company’s policies and procedures.
Nasze wymagania
Od kandydatów zainteresowanych stażem w finansach i supply chain oczekujemy statusu studenta, komunikatywnej znajomości języka angielskiego, dostępności co najmniej 35 godz. tygodniowo. Ponadto liczy się dla nas gotowości do uczenia się nowych rzeczy, zaangażowania i kreatywne podejście w podejmowanych wyzwaniach zawodowych.
Kogo poszukujemy
Poszukujemy Kandydatów zainteresowanych pracą w: Finansach, Supply Chain, Technical Support, Customer Service, Technical Writing, Research & Development.
Kogo poszukujemy
Zakres obowiązków
Odwiedź naszą stronę i sprawdź nasze oferty pracy.
Odwiedź naszą stronę i sprawdź nasze oferty pracy.
Odwiedź naszą stronę i sprawdź nasze oferty pracy.
Odwiedź naszą stronę i sprawdź nasze oferty pracy.
Nasze wymagania – Content Analyst
● Fluency in written and spoken English and the required language for this role is essential
● Experience in the online industry and good knowledge of websites and navigation
● Proven ability to deliver high quality results while paying strict attention to detail
● Strong analytical and organisational skills
● Ability to solve problems and make decisions quickly
● Excellent work ethic and ability to work with minimal supervision
● Intermediate I.T. skills with the ability to quickly learn new tools
● Experience in content writing or data entry is an advantage
● BA/BSc degree or equivalent is preferable but not essential
Kogo poszukujemy – Content Analyst
● Responsible for evaluating online social media, web page content and advertising content in conjunction with client policy
● Visually navigate and review images, videos, accounts and text-based content
● Escalate violations of client policies using internal tools
● Maintain a high level of quality in each case that you review
● Achieve weekly productivity deliverables as part of daily workflow
● Balance priorities of daily workflow tasks in line with client needs
● Opportunity to participate in client meetings to discuss findings and make on-going recommendations
● You may be required from time to time to support different workflows/products/markets
Zakres obowiązków – Content Analyst
● Responsible for analysing online advertising content and business websites
● Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client’s expectations
● Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks
● Manage the quality of your work in line with the client’s policies and procedures
● Manage and complete a set number of ad groups per day to meet productivity expectations
● Support and work with colleagues while building a collaborative team culture
● Proactively highlight areas of improvement and escalate through the appropriate channels to ensure timely resolution of any issues
● Bring a proactive approach to team meetings and ensure the promotion of best practice and knowledge sharing
Nasze wymagania – Content Reviewer
● Fluency in written and spoken English and the required language for this role is essential
● Experience navigating internet websites including social media, commercial websites etc.
● Broad knowledge of current national and international political, historical and social news
● Comfortable with reviewing internet content that may be deemed inappropriate and/or contain explicit material
● Proven ability to deliver highest quality results while paying strict attention to detail
● Ability to be flexible and adaptable to meet changing business needs
● Ability to work in a fast paced environment with high volume and complex demands
● Can remain positive during challenging assignments
● Strong work ethic and ability to work with minimal supervision
● Intermediate I.T skills with the ability to quickly learn new tools
Kogo poszukujemy – Content Reviewer
● Solutions Orientated
● Initiative
● Collaboration
● Organisational commitment
● Customer Focus
● Teamwork
● Organisation & Planning
● Results Orientated
● Attention to detail
● Problem Solving & Information Gathering
● Resilience & Adaptability
Zakres obowiązków – Content Reviewer
● Visually navigate and review images, videos, accounts and text-based content
● Escalate violations of client policies using internal tools
● Maintain a high level of quality in each case that you review
● Achieve weekly productivity deliverables as part of daily workflow
● Balance priorities of daily workflow tasks in line with client needs
● Opportunity to participate in client meetings to discuss findings and make on-going recommendations
● You may be required from time to time to support different workflows/products/markets
Nasze wymagania – CSR – Online Advertising Specialist
● 1 years’ experience in a customer service related field
● BA/BSc degree or equivalent
● Previous product experience
● Fluency in additional European languages
● Excellent communication and negotiation skills and confidence in dealing with customers
● Comfortable working in an online environment with general computer literacy
● Strong analytical and problem solving abilities
● Self-motivation to meet and exceed individual and team targets
● General knowledge of social media and digital platforms
● Ability to work individually and as part of a team
Kogo poszukujemy – CSR – Online Advertising Specialist
● Solutions Orientated
● Initiative
● Collaboration
● Organizational commitment
● Customer Focus
● Teamwork
● Organization & Planning
● Results Orientated
● Attention to detail
● Problem Solving & Information Gathering
● Resilience & Adaptability
Zakres obowiązków – CSR – Online Advertising Specialist
● Provide high quality online customer service via phone, chat and email that exceeds the customers’ expectations
● Deliver efficient troubleshooting and query resolution
● Assist customers with account optimisation through various communication channels including social networks
● Upsell additional product features to existing B2B customers
● Identify, qualify and overcome customer objections
● Ability to research and develop knowledge of customers products and services
● Collaborate with other departments to resolve customer escalations within agreed timeline
● Meet deadlines with a fast paced environment
● Use initiative to identifying trends and/or process improvements
● Participate in on-going product training and process upskilling
● Gain an in depth knowledge and understanding of all online advertising services including PPC, Maps, Analytics, Shopping and Search
Kogo poszukujemy
Zapraszamy do aplikowania absolwentów kierunków: Finanse i rachunkowość, Audyt, Controlling, Ekonomia, Zarządzanie, Zarządanie Zasobamu Ludzkimi, Informatyka i Ekonometria.
Poszukujemy zarówno specjalistów z doświadczeniem zawodowym jak i absolwentów, stażystów, praktykantów z dobrą znajomością języka angielskiego i chęcią rozwoju w międzynarodowym środowisku. Oferujemy wsparcie w procesie wdrożenia a dla absolwentów dedykowany program szkoleń i mentoringu.
Nasze wymagania
U nas możesz rozwijać się w wielu obszarach m.in:
Logistyka i Zakupy
R&D
Grafika i Design
Marketing i Sprzedaż
Obsługa Klienta
Finanse
IT
Kogo poszukujemy
Focusujemy się na rozwój marki za granicą – dlatego poszukujemy energicznych osób z kompetencjami językowymi, z którymi wspólnie będziemy podbijać rynek elektromobilności.
Jesteś umysłem ścisłym, interesuje Cię planowanie i wykonywanie analiz? Świetnie – takich osób także poszukujemy! 🙂
Sprawdź swój zakres obowiązków
Jeśli interesujesz się elektroniką, lubisz nowinki technologiczne, chętnie śledzisz markę Tesla i chcesz mieć realny impkat na rozwój firmy to Green Cell jest miejscem dla Ciebie!
Dołącz do nas!
Nasze wymagania
Poszukujemy zarówno absolwentów szkół wyższych jak i zawodowych oraz specjalistów z doświadczeniem. Indywidualnie analizujemy kompetencje oraz preferencje naszych klientów. Pozyskujemy posady dla kandydatów z każdej branży dziedziny w różnych specjalizacjach od pracowników biurowych średniego szczebla oraz specjalistów wysokiej klasy do managerów wyższego szczebla i kadry zarządzającej.
Kogo poszukujemy
Stanowiska na które poszukujemy kandydatów:
Sprawdź swój zakres obowiązków
Nie mogłeś trafić lepiej! Aplikując do HR Navigator masz szansę zademonstrować swoje umiejętności przed wybranym gronem atrakcyjnych pracodawców i przyspieszyć proces znalezienia najlepszej profesji dla Ciebie.
Nasze wymagania
Ukończony kurs animatora czasu wolnego lub zabaw dziecięcych, cechy osobowe animatora.
Kogo poszukujemy
Osoby energiczne, kreatywne, radosne, pomysłowe, kochające pracę z ludźmi, nie bojące się wyzwań.
Zakres obowiązków
Organizacja czasu wolnego dzieci i dorosłych, animacyjne gry i zabawy, malowanie twarzy, zabawy z chustą, zabawy ruchowo-taneczne i inne
Kogo poszukujemy
Nasze wymagania
Każde stanowisko pracy wiąże się z koniecznością posiadania określonych kwalifikacji, predyspozycji i cech charakteru pozwalających na realizację powierzanych zadań. Nasze oferty pracy określają indywidualnie dla każdego stanowiska, jakie kompetencje są niezbędne i mile widziane.
Aktualne oferty pracy znaleźć możesz w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie.
Kogo poszukujemy
Poszukujemy osób pełnych pasji, chęci stałego rozwoju, zdobywania nowych umiejętności i wiedzy, które całe sobą angażują się w to co robią. Stawiamy również na energię, głowę pełną pomysłów i uśmiech.
Sprawdź swój zakres obowiązków
Ze względu na liczne zadania realizowane przez nasz urząd umożliwiamy podjęcie pracy na stanowiskach zarówno związanych z obszarem finansów, prawa, zamówień publicznych, szeroko rozumianą obsługą projektów współfinansowanych ze środków unijnych, jak i administracyjnych oraz związanych z bezpośrednią współpracą z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Nasze wymagania
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub odbyte staże w międzynarodowym środowisku
Mile widziane ukończone studia na kierunkach z pogranicza HR
Umiejętność posługiwania językiem angielskim na poziomie zaawansowanym
Mile widziane inne języki (niemiecki, francuski, hiszpański, turecki)
Kogo poszukujemy
Talent Administrator and Coordinator
Talent Attraction Specialist
Zakres obowiązków zależnie od stanowiska, zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami po więcej informacji.
Nasze wymagania
– Umiejętność analitycznego myślenia,
– Komunikatywny język angielski,
– Umiejętność pracy w zespole,
– Umiejętność pracy pod presją czasu,
– Umiejętność szybkiego uczenia się.
Kogo poszukujemy
Szukamy osób, które chcą się rozwijać i są gotowe podejmować nowe wyzwania.
Nasze wymagania
Kogo poszukujemy
Osoby o statusie studenta, która będzie chętna do dołączenia do naszego rozwijającego się działu marketingowego w Krakowie.
Jeżeli , chcesz rozwijać swoje pasje i podejmować nowe wyzwania , a dodatkowo jesteś pomysłowy i potrafisz dobrze zagospodarować swój czas – DOŁĄCZ DO NAS!
Zakres obowiązków
Nasze wymagania
• dostępność do pracy w pełnym wymiarze etatu
• znajomość praktyczna jednego z wymienionych języków obcych: grecki, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, rumuński i portugalski
• dobra znajomość języka angielskiego
• doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane
• praktyczna znajomość pakietu Ms office (szczególnie excel)
Kogo poszukujemy
Kandydatów z:
• dobrą lub biegłą znajomością jednego z wymienionych języków obcych (B2-C1) • dobrą znajomością języka angielskiego (B2)
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
• mile widziana znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
• umiejętnością organizacji pracy własnej
Zakres obowiązków
Na stanowisku księgowym będziesz odpowiedzialny/a za:
• codzienny kontakt z klientem i dostawcami w jednym z wymienionych języków obcych
• wykonywanie bieżących zadań polegających na procesowaniu faktur i przypisywaniu płatności
• korekty błędów w wystawionych fakturach
• tworzenie bilansu
• zarządzanie bazą dostawców
• obsługę systemów księgowych i wewnętrznych programów klienta
• tworzenie raportów przy pomocy MS Excel
• samodzielną organizację czasu pracy
Nasze wymagania
Mile widziane doświadczenie związane z zestawami edukacyjnymi LEGO WeDo oraz LEGO Minstorms oraz prawo jazdy. Dodatkowym atutem będzie również znajomość programowania lub jednej z dziedzin: elektronika, druk 3D, grafika.
Doświadczenie to jednak nie jest konieczne- prowadzimy kompleksowe szkolenia dla nowych pracowników.
Wymagamy: punktualności, chęci do zdobywania wiedzy, cierpliwości w pracy z dziećmi, otwartości na nowe dziedziny, pozytywnego nastawienia do pracy.
Kogo poszukujemy
Poszukujemy osób, którym nie straszna jest praca z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Osób, które niekoniecznie mają doświadczenie kierunkowe, ale chcą poznać tajniki robotyki i nowoczesnych technologii.
Sprawdź swój zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przeprowadzanie zajęć z robotyki i programowania w przedszkolach i szkołach,
-przeprowadzanie zajęć cyklicznych i jednorazowych warsztatów z robotyki, programowania, druku 3D, elektroniki,
-dbanie o sprzęt potrzebny do realizacji zajęć,
-dojazd na zajęcia samochodem firmowym
-udział w szkoleniach wewnątrzfirmowych.